Najčešća pitanja

1. Naručio sam sofu u željenoj tkanini ali sam shvatio nakon 5 dana korištenja da mi sofa ne odgovara odnosno da mi se ne uklapa u prostor, te bih ju htio vratiti. Imam li pravo na povrat?
Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i to u roku od 14 dana od primitka robe. Kupac ispunjava obrazac za jednostrani raskid ugovora i šalje ga prodavatelju na email adresu webshop@pinija-namjestaj.hr. Kupac je dužan u roku od 14 dana od slanja zahtjeva vratiti robu Prodavatelju na adresu Pinija d.o.o., Dr. Mile Budaka 1, 35000 Slavonski Brod i to o vlastitom trošku dostave. Roba mora biti zapakirana u originalnu ambalažu i vraćena u stanju u kakvom je i zaprimljena. Kupac dobiva povrat novca na bankovni račun naveden u obrascu u roku od 14 dana od dana kada Prodavatelj zaprimi robu natrag.

2. Vratio sam robu Prodavatelju ali me Prodavatelj obavijestio da je roba zaprimljena sa vidljivim oštećenjima. Da li ostvarujem pravo na puni povrat novca ili Prodavatelj ima pravo obračunati naknadu za oštećenje na proizvodu?
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Prodavatelj će izračunati vrijednost oštećenja prema procijenjenom trošku popravka.

3. Koji su načini plaćanja?
a) Virmanom, općom uplatnicom ili Internet bankarstvom
b) Plaćanje pouzećem – gotovinom
c) Plaćanje pouzećem – karticama – jednokratno: Premium Visa, Diners, Visa, MasterCard i Maestro karticama.
d) Plaćanje pouzećem – karticama – obročno:
- PBZ - Maestro, MasterCard, Visa, Visa Premium – 2-24 rate bez kamata
- Diners – do 36 rata bez kamata

4. Mogu li platiti dio iznosa odjednom, a dio na rate?
Da. U tom nas slučaju svakako trebate kontaktirati kako bismo se detaljnije dogovorili. Napravite narudžbu i označite plaćanje virmanskom uplatom. Dogovoreni postotak iznosa ćete zatim uplatiti putem virmana, opće uplatnice ili Internet bankarstvom, a ostatak iznosa plaćate na rate prilikom preuzimanja.

5. Mogu li napraviti narudžbu preko weba i platiti gotovinom ili karticom u prodajnom prostoru?
Da. Potrebno je prilikom obavljanja narudžbe odabrati jednu od opcija plaćanja i u napomenu napisati da ćete platiti iznos na prodajnom mjestu, npr. ''Uplata na prodajnom mjestu''

6. Vršite li dostavu na području cijele Hrvatske?
Ne. Dostavu vršimo na području gotovo cijele Hrvatske, izuzevši otoke i najjužnije dijelove Hrvatske. Popis gradova za dostavu možete vidjeti ovdje.  U slučaju da kupac stanuje u neposrednoj blizini jednog od gradova sa popisa (na selu, u manjem mjestu ili unutar općine), potrebno je odabrati najbliži grad.

7. Koliki je rok isporuke proizvoda?
Zakonski rok isporuke je 30 dana. Moguće je da se dio asortimana dostavi u duljem roku od propisanom. Potrebno je dodatno kontaktirati prodavatelja za točan rok isporuke.

8. Što uključuje dostava?
Dostava podrazumijeva dostavljanje proizvoda do najbližeg kolnog prilaza. Isto tako dostava je moguća do glavnih ulaznih vrata zgrade ili kuće ukoliko je dolazak dostavnog vozila do istih slobodan i neometan -u proitvnom se dostava vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Unos u kuću i stan se dodatno naplaćuje. Cjenik unosa i montaže možete vidjeti ovdje. Prilikom kupnje proizvoda potrebno je odabrati željenu opciju unosa i montaže. 

9. Kupio sam sofu sa uključenom dostavom ali bez opcije unosa i montaže. Živim u stambenoj zgradi na 3. katu i tražim da mi dostavljač odnese sofu na 3. kat do mog ulaza u stan. Da li je to obveza dostavljača?
Ne. Dostava se vrši do najbližeg kolnog prilaza do kojeg vozilo može prići ili do ulaza u zgradu, ovisno o pristupačnosti prilaza. Kupac ima,uz opciju usluge dostave, također i opciju odabira usluge unosa i montaže koju je potrebno odabrati pri kupovini proizvoda.

10. Da li je obavezna registracija korisnika prije kupovine?
Ne. Proizvode mogu kupovati i registrirani i neregistrirani korisnici.

11. Kupio sam garnituru ali sam prilikom kupovine zaboravio odabrati uslugu unosa i montaže. Može li dostavljač u tom slučaju obaviti navedenu uslugu?
Da. Potrebno je unaprijed obavijestiti Prodavatelja o tome da želite da Vam se obavi usluga unosa i montaže namještaja. U tom slučaju također se primjenjuje važeći cjenik unosa i montaže.

12. Mogu li proizvod platiti putem webshop-a i osobno ga preuzeti?
Da. Kod ponuđenih opcija dostave potrebno je odabrati opciju ''Osobno preuzimanje na prodajnom mjestu''. Radno vrijeme prodajnog mjesta:
Ponedjeljak - petak: 07:00 - 15:00h.

13. Što mi je potrebno prilikom preuzimanja proizvoda na Vašem skladištu?
Ukoliko proizvod preuzima osoba čije ime je u narudžbi, potrebno je ponijeti identifikacijski dokument i narudžbu koju ste dobili e-mailom. Ako proizvode preuzima druga osoba, njezino ime potrebno je navesti u napomeni prilikom obavljanja narudžbe.

14. Vrijede li cijene istaknute na webshop-u i na prodajnom mjestu?
Da.

15. Opis/fotografija proizvoda istaknuta na stranici ne odgovara stvarnom proizvodu koji mi je dostavljen.
Fotografije i opisi proizvoda na web stranici su informativno-ilustrativne prirode i mogu odstupati od stvarnog izgleda proizvoda. Trudimo se imati što točnije specifikacije, fotografije i boje proizvoda na našoj stranici, one su istovremeno simbolične i moguća su odstupanja, pogotovo u slučaju ambijentalnih fotografija namještaja. Eventualne dileme nastojimo razriješiti što detaljnijim opisima proizvoda.

16. Koliki je jamstveni rok na proizvode?
Jamstveni rok na sve proizvode iznosi 2 godine.

17. Vidio sam proizvod koji bih htio naručiti ali bih htio izmijeniti dimenzije i vrstu tkanine. Da li je to moguće?
Da. Potrebno je kontaktirati Prodavatelja na webshop@pinija-namjestaj.hr ili na telefon 035/493-673 radi dobivanja ponude.

18. Htio bih kupiti garnituru na tvrtku putem R1/predračuna. Što moram učiniti?
Na email adresu webshop@pinija-namjestaj.hr potrebno je poslati upit za željeni proizvod, kao i podatke o tvrtki (naziv, sjedište, adresa, oib, broj mobitela). Biti će Vam poslan predračun sa dodatnim uputama i našim kontaktima. Platiti možete u bilo kojoj poslovnici Fine, pošte ili internet bankarstvom.